בן אם אתם משיקים מוצר חדש ובין אם אתם מציעים מבצע מיוחד – כנראה דף נחיתה בוורדפרס זה מה שאתם צריכים, דף נחיתה הוא דף עם מטרה מסוימת כמו להניע את המשתמש לבצע פעולה כלשהי, אנחנו נשתמש בו כשאנחנו – כבעלי עסקים, רוצים להניע את הלקוחות שלנו לבצע פעולה עסקית מסויימת ולא באתר אינטרנט שמלא בנתונים ושואב את הלקוח שלנו מהנעה לפעולה שרצינו.
וורדפרס מאפשרת לכם בעצם לבנות דף נחיתה עם עיצוב בהתאמה אישית, רספונסיבי (מותאם למחשב ולנייד) יפה ומקצועי, וזה פחות או יותר כל מה שאתם צריכים.
אבל בניית דף נחיתה בוורדפרס זה לא תמיד פשוט.
בשביל לבנות דף נחיתה בוורדפרס אתם צריכים לדעת מה אתם עושים – בחירת האחסון, התקנה והגדרת מערכת הוורדפרס, בחירת תבנית עיצוב, רכישה וחיבור של דומיין, אבטחה של דף הנחיתה בוורדפרס ותעודת SSL, תוספים לוורדפרס, עיצוב ובניית תשתית לקידום אורגני (SEO) ועוד.
בכל זאת, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשכור סטודיו וורדפרס שיבנה את האתר שלו.
ובתכל'ס – גם לא כל אחד צריך, לפחות לא בהתחלה. אם יש לכם זמן וכוח, גם אתם יכולים ללמוד איך לבנות דף נחיתה בוורדפרס.
בדיוק לכם, אלו ממכם שצריכים דף נחיתה ואין להם כסף להשקיע באחד כזה, החלטתי לכתוב מדריך מקיף לבניית דף נחיתה מקצועי בוורדפרס שיאפשר לכם ללמוד איך עושים את זה באופן איכותי נכון ויעיל.
אבל לא לדאוג – המדריך הזה הוא גם בשבילכם, אלו שלא מתכננים לבנות את האתר בעצמם ורוצים לשכור מומחה וורדפרס שיבנה עבורם אתר מקצועי. (קישור פנימי) ומעוניינים לדעת איך התהליך עובד!
בעזרת המדריך המקיף הזה, תוכלו לבנות דף נחיתה איכותי ומקצועי בוורדפרס עם אלמנטור שיסייע בהגדלת החשיפה וההצלחה כבעלי עסקים / למוצר / שירות שלכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
ניתוח מטרות הדף נחיתה
בשלב הראשון בתהליך אנחנו צריכים להכין את הקרקע, אנחנו נתחיל בלהגדיר את המטרות של דף הנחיתה שלנו ורק לאחר מכן נעבור הלאה, לדוגמא: המטרות של דף הנחיתה של אורי הם:
א. לפרסם את מכון הכושר שלו.
ב. להניע לקוחות חדשים להירשם למכון.
איתור ייעוד הדף והקהל היעד
בנוסף למטרות אנחנו נגדיר גם מי הוא קהל היעד ואל מי אנחנו מתכננים לפנות בדף הנחיתה, כך למשל אצל אורי:
א. מתאמנים ומתאמנות קבועים.
ב. מתאמנים חדשים.
ולאחר מכן נרשום גם את הדרך שבה נגרום למטרות להתממש, למשל:
-מבצע על חברות מועדון.
– אימון ניסיון חינם.
קביעת הכותרת והתתי כותרות המתאימות
עכשיו שהגדרנו את את המטרות והכנו את הקרקע – נשאר רק למצוא כותרות ראשיות ותתי כותרות מתאימות ומשכנעות – כותרת טובה היא כותרת שתופסת את העין.
עיצוב דף הנחיתה
דף נחיתה טוב הוא דף נחיתה שמעוצב אישית בהתאם למיתוג ולא ע"פ תבנית קיימת, קיימים באינטרנט מגוון כלים שיכולים לעזור לכם בבחירת פלטת הצבעים לדף הנחיתה כמו coolors.co – כלי שמציע מגוון צבעים לבחירה לפלטת הצבעים שלכם כשאפילו ניתן לחלץ צבעים מתוך תמונה כמו המוצר שלכם או הלוגו של העסק.
לקבלת השראה על סגנונות של דפי נחיתה – חפשו בגוגל ומצאו את הסגנון האהוב עליכם, לאחר מכן עצבו את דף הנחיתה בהתאם.
כתיבת תוכן יעיל ומשכנע
בעמוד הנחיתה שלכם, כדאי להקדיש תשומת לב בשביל ליצור חווית קריאה יעילה ומשכנעת. התוכן צריך לספק לך את המידע החשוב ביותר באופן מתומצת וברור.
אנחנו ממליצים לבנות את התוכן בצורה המעניקה ללקוח חווית גלישה חלקה ונעימה על כל אורך הדף. בנוסף כדאי להיות עירניים לאורך הדף ודקדוק המילים – כשאתם מבטיחים שהתוכן יהיה מותאם לקוראים השונים וכמובן – יניע לפעולה!
הוספת אלמנטים גרפיים וויזואליים
על מנת להשאיר את הלקוח בדף הנחיתה אתם חייבים להשתמש בויזואל, כגון תמונות, אנימציות וסרטונים וזאת על מנת לגרום ללקוח חוויה של עניין ובידור בדף הנחיתה. אבל לא הכל נוצץ! – חשוב לא להעמיס את הדף בתמונות מכיוון שאז מנגנון ההנעה לפעולה שלנו ישתבש והלקוח לא יבין איך לנווט בדף.
התאמת הדף למכשירים ניידים
נכון לאוגוסט 2023, יותר מכ- 56.9% מהגולשים באינטרנט משתמשים במכשירים ניידים (טלפון, טאבלט | מקור), תחשבו על זה – אתם יכולים להפסיד יותר מחצי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אם אתם לא מתאימים את הדף שלכם שיהיה רספונסיבי למכשירים ניידים!
באמצעות אלמנטור תוכלו להתאים את הדף שלכם למכשירים הניידים ולמחשב באמצעות שינוי הגדלים של הטקסטים והזזה של התמונות לשיפור חווית הגלישה בגודל קטן של נייד.
שיפור זמן הטעינה וביצועים
א. לא כדאי להעלות תמונות כבדות לדף, אנחנו ממליצים להקטין את הגודל שלהם עוד לפני שאתם מעלים אותם לדף, אך גם אם כבר העלתם או שאין לכם כוח להתעסק עם זה, יש תוסף פשוט לוורדפרס שיכול לעשות את זה בשבילכם בשם Imagify.
ב. אין סיבה להתקין הרבה תוספים על מערכת הוורדפרס שלכם – ההפך, תמעיטו כמה שיותר בשימוש בהם, הם עולים לכם בזמן הטעינה היקר של הדף!
שיפור SEO לדף נחיתה
א.תשתמשו בתגי מטא וכותרות בר (H1, H2, H3 וכו') – הם ישפרו את הביצועים ויעזרו לגוגל להבין את מבנה הדף טוב יותר.
ב.מומלץ להשתמש ברשתות החברתיות כדי למנף את דף הנחיתה שלכם ולפרסם אותו. למשל, ברשת החברתית אינסטגרם קשרו את הנחיתה בתיאור הפרופיל העסקי שלכם (ביו) ובנוסף פרסמו בסטורי על המבצע שלכם או על המוצר שאתם מעוניינים לקדם עם דף הנחיתה וקשרו את דף הנחיתה בסטורי.
כלים לניתוח ומדידת ביצועים
א. בשביל לשפר את דף הנחיתה מבחינת ביצועים וחווית הגלישה אנחנו ממליצים להשתמש בכלי מדידה כמו Google Analytics,באמצעותו אתם יכולים לקבל נתונים על התנהגות הלקוחות ועל הפעילות בדף.
בנוסף אנליטיקס יכול ליצור דוחות מתקדמים לשיפור הביצועים וגם לקבל מידע בזמן אמת על פעילות הדף.
ב.ניתוח A/B הוא כלי חשוב שמאפשר לנו לבצע השוואה של שני גרסאות של הדף ולהשוות ביניהן את הביצועים. זה כלי מצוין לבדיקת השפעת שינויים קטנים על התנהגות המשתמשים, וזיהוי אילו שינויים יכולים להביא שיפורים משמעותיים בביצועים. אנחנו ממליצים לכם לעיין במדריך שכתב יובל מרנין על בדיקת A/B להבנה בסיסית של הרעיון.
ג.השילוב היעיל של כלים אלה מאפשר לכם לשפר את דף הנחיתה באופן שוטף. באמצעות הכלים שהראנו לכם קודם אתם מקבלים מידע חשוב על פעילות והתנהגות המשתמשים, וכך תוכלו לקבוע איזה שיפורים ותיקונים נדרשים על מנת להבטיח חוויית גלישה משופרת.
אצלנו בסטודיו מיכאל צייטלין מעצבים דפי נחיתה מקצועיים, איכותיים ומותאמים אישים בהתאם לצורכי הלקוח, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך כפתור הוואטסאפ או דרך דף צור קשר באתר, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בבניית דף נחיתה מקצועי בהתאמה אישית.
שאלות נפוצות
דף נחיתה הוא דף אינטרנט שנוצר במיוחד כדי לקבל מבקרים חדשים ולהפנותם לביצוע פעולה ספציפית, כמו רכישה או הרשמה. זה חשוב מאוד מכיוון שהוא יכול להשפיע על ההמרות וההצלחה הכללית של קמפיין שיווק וכדומה.
המחיר של בניית דף נחיתה איכותי בהתאמה אישית אצלנו בסטודיו מתחיל ב-800₪ לדף נחיתה בסיסי ויכול להגיע לאלפי שקלים לדף נחיתה מקצועי.
WordPress ו-Elementor הם פלטפורמות חזקות המאפשרות לך ליצור דפי נחיתה מותאמים אישית ללא צורך בידע טכני מתקדם. הם מאפשרות ליצור חווית משתמש איכותי תוך שימוש בכלים גרפיים וויזואליים, ושיפור בביצועים וה-SEO.
השלבים בתכנון ראשוני של דף נחיתה כוללים:
- ניתוח מדויק של מטרות הדף
- קביעת יעדים וקהל יעד
כישורים חשובים לעיצוב דף נחיתה מוצלח כוללים:
- הבנה טובה של קהל היעד
- קופירייטינג
- ידע בעיצוב גרפי, חווית משתמש וטיפוגרפיה
- יכולת ליצור חוויה משכנעת ומעניינת למשתמש